Hayırlı Ramazanlar Güzel Anneler. Başlığı biraz açmam gerekirse; Doğduğu günden beri çok iştahlıdır. Beslenmeyi sever. Gün içinde de günlük ortalama 1300-1500 arası kalori alır. Yani 1.5 lt ye yakın beslenir. Su ise 300 ml kadar içer. Aktif ve hareketli bir bebek. Uykuları ve beslenmeleri düzenli. Günde en az 2-3 kakalı bez, 2 tane çişli bez oluyor. Daha önceki kontrollerde detaylı tahlil yaptırmıştım. Değerleri çok düzgün maşallah bir sorun yok hani vucüt emilimi ile alakalı yada vitamin eksikliği ile ilgili. Bebeğimin günlük yediklerini farklı bir bebek yemiş olsa çok çok kilo alıp tosun gibi olurdu. Doktor herhangibi sorun olmadığını söylemişti 1 yaş kontrolünde. Kaç aydır gitmiyorız. Bebeğim 16.5 aylık, boyu 83 cm, kilosu 10.300 gr, baş çevresi 44 cm. Çok çok minyon tipli yüzü kafası falan. Yani gören 16.5 aylık değil de 10
Aylık falan gibi sanıyor. Ve zayıf gibi görünüyor insanların gözüne. Ve birde tabi akraba zorbalığı diye bişi var.. ayar oluyorum artık bu duruma…
Benim anlattığım gibi bebeği çok iştahlı olup fakat kilo alamayan bir bebeği var mı? Yani deneyimli anneler gözden birşey kaçırıyor olabilir miyim? Bu şekilde bebeği olan yazabilir mi lütfen…