Kivircikanne07 merhaba yeniden oğlum yürümeye başlayınca kasık yağlanması azaldı ve pipisi normal görünüme geldi. İlk zamanlarda düğme gibiydi, biz 38 günlükken de sünnet yaptırmıştık. Şimdi 2,5 yaşında pipisi normal görünümde. Kasık yağlanması da geçti. Merak etmeyin düzelir. Güzel bir gün diliyorum ☺️. Bu durumu çocuğunuzun takibini yapan çocuk hekimi ile de görüşebilirsiniz