Merhaba bizde 3 gün önce sünnet olduk 22 günlük bebeğim. Ben öyle bişey yaşamadım ama görümcem akşam bana şey dedi, bebeklerde sünnet olup iyileştikten sonraa pipisini geri doğru elinle her alt değişirken sıyırmak gerikiypmuş geriye doğru. Yoksa deri mantar olan uç kısmına doğru kapatıyomuş. Geriye doğru çekmek geriyomuş. O çocuğunu cerraha götürmüş öyle olunca, geri doğru sıyırmış eliyle düzelmiş.. öyle birşey mi bilmiyorum ama onu anımsaattı