Benimkide 3 yaşında yeni girdi ve 4 hafta önce bıraktık oda kreşden emzik kullanan tek çocuktu o gün kaybetti emziğini bende karar verdim yenisini almicam diye bi hafta konuşarak bıraktırdım normalde tek uyuyodu ben yanına uzandım tekrar bak sen büydün artık bebekler emzik alıo diye onsuzda yaparsın başarırsın sen diye diye baya ağlama krizli süreçdi ama konuşarak sakin davranarak bi haftanın sonunda emziğide bırakdı ve kendi uyuyo yine cok şükür ama tuvalet eğitimi gibi bence anneninde piskolojikmen hazır olması kazım zor bi süreç