Selam hanımlar, doğduğundan beri emzik emiyor ve battaniyesini kokluyor oğlum. Battaniye okey ama emzik artık canıma okuyor her hafta emzik almak zorunda kalıyorum. Dişleriyle kesip koparıyor sonrada anne yenisini al. Almayınca babasından dedesinden illa ki birisine aldırıyor. Asla bırakmıyor. Böyle koptu pis oldu böcek gezdi falan bunlara asla inanmaz. Gidelim yenisini alalım der. Sanırım damaklarında da şekil bozukluğu yapmaya başladı artık. Ne yapsam nasıl bir şey uygulasam bilemiyorum. Fikri olan var mı?