yrn3897 ülkece şu durumdan ne kadar utansak az kalır. O kadar yardım toplandı, her gelen yardım tek tek incelendi dendi. Önce yardım edenler kendilerini aynı duruma koyup, düşünmeden hareket etmemeliydi. Kendin giymek istemeyeceği bir şeyi nasıl gönderir. Çok ayıp. Çok büyük bir felaket atlatıldı bölgede. Ne kadar yardıma gelen olsa da hep duyduğumuz koordinasyon eksikliği sebepli sanırım aksaklıklar olmuş:( . Ne büyük bir felaketti gerçekten Allah bir daha yaşatmasın. İnşallah bundan sonrası için depremi gerçeğimiz olarak kabul ederek, binalar inşaa ederler. Çok çok geçmiş olsun. Allah yardımcınız olsun.