ZelihaAselZazaoglu12 uyku gerilemesi yasadik 10gün once 6 7 gibi uyumak istiyodu ama disari cikartiyodum eve gelince oyun oynatip yoruyodum. Kizim banyo yapmayi pek sevmez bana kalsa hergun banyo yaptiririm ama yalanci banyo yaptiriyorum saat 7bucuk odamiza gidiyoruz poposunu elini yuzunu yikiyorum pijamasini giydiriyorum tavana isik sacan yildizlar var onu takiyorum onunla biraz vakit gecirirken ben kizima kitap okuyorum esnemeleri geliyo zaten en gec 8 8.30 gibi kundak yapip yataga koyuyorum. Pispis patpat yontemiyle uyutmaya basladim bu sirada cunku oncesine hep kucagimda uyuyodu. Ilk gece 50 dk da uyudu cok agladi ama asla kucagima almadim yatakta sakinlestirdim icim gitti ama bende dayanmak zorundaydim. Zor bela uyudu sabahi cok mutlu uyandi guluceklerle ☺️ doyurup altini degistirdim hep yormaya calisin ki uykuy gecisleri kolay olsun. Sabah ilk uykusunu 1.5 saat sonra yaptirdim ve 20 dkkada uyuyuverdi ve geceki aglamasi gibi olmadi hic cok sasirdim. O gun hep 20 dkkada uyudu. 3.gun 10-15 dk icinde uyuyodu 4. Gunde ise 5 dkkada uyudu hic inanamiyodum basarabilicegimize ama cok sukur oldu ☺️ size bi link vericem orda tum yontemleri anlatiyo. Sadece kararli olun siz kararli olursaniz bebeginiz sizi anliycaktir ☺️