Hanımlar merhabalar 4 ay 20 günlük kızım var ama gerçekten bedenen ruhen çok yoruldum ne uyku düzeni var nede düzenli rutinimiz Ramazan ayı olunca daha da zorlandım sürekli huzursuz ağlıyor misafirlikte dahil herkesi rahatsız ediyoruz oturmamla kakmam bir gibi gece gündüz çok yoruldum ne olur bir öneri burada bir şuruptan bahsediyordu hanımlar ama ismini unuttum ne ile sakinleştirebilirim doğduğu günden beridir hayattan kendimden bıktım inanın ne olur çözüm🙏🏻