Ordinary Teşekkür ederim güzel desteğiniz için ben de öyle bir aylık da aldığımda şu an 5 aylık bir evlat gibi gerçekten o kadar çok vicdan azabı duyuyorum ki ben de öyle Kendi kendime güldüm televizyonu açayım falan dedim insan üzülüyor işte gerçekten yaşayan anlar bu durumu hiç kıyamıyor