Busraa3535 ancak bu duyguyu yaşayan anlayabilir;) cins bir kesiyse özellikle küsebiliyorlar bizimki tavır bile yapıyor;) yaşlandı şimdi bizim oğluşumuz ,2 aylıkken bizden biri olmuştu keainlikle evlattan farkı olmuyor.temmuzda 10 yaşını doldurcacak, şu an mesela bir kaç saat bile yalnız kaldığında ve kapı açıldığında yaşlı teyzeler gibi söyleniyor;)ancak yerini değiştirmek bilmediği bir yere bırakmak ya da tanımadığı birine emanet etmek çok daha sıkıntılı, travmatik bile olabiliyor. O yüzden arkadaşların da söylediği gibi bol bol farklı yerlere mama ve syundan koyun, oyuncaklarını koyun. Tehlike olabilecek şeyleri kaldırın bişey olmaz merak etmeyin. Biz ilk kez ayrı kaldığımızda tv bile açıp gitmiştik anlıyorum sizi ;)