Aslan34 Gusa2 4 aylıkken sol göğsüm süt kesildi o aydan beri tek göğüs emiyo ve asla emzik tutmadı şuan 9 aylık idare ediyoruz öyle
Gusa2 egelsenkonuss bana da aynılarını dıyorlar üç aylık şuan sütüm de yetıyo çok şükür ama yok mama da ver doymaz artık dıyıp duruyorlar
EcrinMelek1- @Gusa2 hem tek memeyle doymaz diyorlar hemde anne sütü çok kıymetli mama verme diyorlar 🤣🤣
Newmoms12 Gusa2 benim kızım da sol tarafı emiyor ve maalesef bir memem diğerine göre bayaaa büyük 😭😭😭 inşallah böyle kapmaz
benoyleuygungordum_ Newmoms12 Benim ikisini de emdiği halde sol büyük sağ küçük😂😂 galiba böyle kalıyormuş 🤷🏻♀️
Newmoms12 benoyleuygungordum_ çok kötü görünüyor ya biri çamaşırdan fırlamış diğeri içinde yok gibi🤣🤣🤣
Elyamm Gusa2 benim kızımda 38 günlük ve Benim hastanelerde yatışım olduğu için mecbur 15 günlükken aptamil mamaya başladık ilaç kullanmadığım süreçte sadece solda süt az var onla destekliyorum.Sağ meme de süt kalmadı neredeyse ve almıyor
benoyleuygungordum_ Newmoms12 Evet valla benimde bari belli, eşimden utanıyorum yani. Ama napalim sonuçta bizim elimizde değil. Yani hadi sizin tek meme emiyormuş benim niye böyle oldu onuda bilmiyorum artık 😂 gerçi benimde solda süt çok sağda daha az o yüzden galiba