Melis1706 aynen onu yapacağım yarın şişelerin içinde renkler düşünüyorum. Birde meyvelerle oynuyoruz biz şimdilik kule varya 5 parçalı büyükten küçüğe onların içine meyve koyduruyorum tutturmaya çalışıyorum 😂 bir de kitaplar almıştım minik onları gösteriyorum onlara bakıyor hayvanlarda seslerini çıkarıyorum aşırı heyecanlanıyor anlatıyorum ona çok yardımcı oluyorlar. Aktivite masasında oynuyoruz bazen ama küçük A101’den almıştım orada birşeyler yapmaya çalışıyor. Prematüre doğdu bizimkisi o yüzden motor gelişimi iyi olsun istiyorum. Elleriyle birşeyler tutmayı bile yeni yeni kavradı. Çok yavaş ilerliyoruz ama yapacak gibi şarkılar söylüyoruz. Kitaplara bakarken.