tugbacns açıkçası bilmiyorum, hastanede önce hipp verdiler çok kusunca bebeklerden biri aptamil verdiler sanırsam bir kaç hafta aptamil prematil kullandık. Prematilde kilo aralığı 3 kg ye kadardı sanırsam tam hatırlamıyorum. Sonra prosyneo ya geçtik. Bağışıklıkları için ve probiyotikli olması açısından en iyi mama bu dedi bizim doktor.