İlk bir ay bende aptamilin sizin kullandığınızı kullandım, şimdi doktorum aptamilin prosyneo verdi onu kullanıyoruz. İkiz olunca mecbur mama da kullanmak gerekiyor. Bir de benim doktorum bebekler ne kadar mama isterse o kadar ver. Çok veriyorum diye endişelenme dedi.