Sermin48 evet biz daha öncesinden yaptırmıştık alerji testini ve çıktı da ama çok yüksek bi değer değil bi sıkıntı var mı dedi doktor bizde o zamanlar bi sıkıntı yoktu yok dedik. Ama sonradan anladım ki ne zaman yese kusma oluyor yüzünün bazı yerlerinde sivilce vs vermiyordum 10 gündür falan üstüne de bu olunca malesef 🙁 şuan hastanedeyiz ama sonuçlar çıkmadı henüz