Merhaba kızamık aşısı yapıldı dün. Hafif bir yumurta alerjimiz var ve huysuz karnı ağrıyor büyük ihtimalle kustu ve ishal ama çok değişik bi renk gaz çıkarınca kokuyor başına gelen oldu mu ? Bunlar aşıdan mı yoksa başka bişey mi var ? Hastaneye götüreceğim.