Kizimcimmm1 lohusalığım bittikten hemen sonra düzene girdi reglim, her regl oluşumda azaldı sütüm emmek istemedi bebeğim, 4. Ayın içindeyiz son reglimde meme reddi yaşadık hala devam ediyor büyük umutlarla aşmayı bekliyorum neredeyse 1 ay dolucak, stres çok etkiliyor bu aralar biraz rahatlatmaya çalışıyorum kendimi pozitif olun gerisi kendiliğinden geliyor zaten