Anneler bebeğim yeni 4 aylık oldu çok güzel sütüm vardı sürekli dolu doku ama son günlerde stresliydim ama o etki ediyomu bilmiyorum dün gece de kan geldi pembe kırmızı tonlarında bu sabahta kahverengimsi gelmiş ve memem boş gibi sallanıyo hep dolu dolu sert olan göğsüm şu an sarkmış resmen yok içinde süt ağlamak ğzereyim bianda noldu böyle olan var mı napıcam ben