Monna_Roza canım bende aynı durumdaydım.ilk zamanlarda hiç sütüm gelmedi.her gün ağlıyordum.mama verdikçe bebeğime çok kötü oluyodum.hastaneye giderdik emzirme odasında annelere sorardım hep,sütünüz yetiyo mu nezaman çoğaldı.kendimi okadar kötü hissederdim.mamayla büyüttüm çocuğumu diyenleri duydukça inan okadar mutlu oluyodum ki.emzirdikçe ilk zamanlara göre çoğaldı sütüm.şimdi mama+anne sütü şeklinde devam ediyoruz.etraftan söylenenlere sakın aldırış etme.yok sütün yetmiyo yok mama mı veriyosun.sağlıklı olsunlarda gerisi önemli değil.bende ilk zamanlarımda bağ kuramamıştım sanki sıradan bi çocuğa mama içiriyomuşum gibi geliyodu ama o ilk lohusalığın,doğumun verdiği psikoloji.bide sen stres oldukça o stres ister istemez çocuğa da geçer.sakin ol gerisi hallolur😉