Merhaba 1 Ekim’de Doğum yaptım ve sütüm hiç yok denilecek kadar az ( iki göğsümden de bir tatlı kaşığı ancak çıkıyor😭) o yüzden en baştan beri mama kullanıyoruz. Süt artıran gıdaları tüketmeye çalışıyorum. Bol su, kuru yemiş, süt çayları, dut hoşafı, dere otu, kuru soğan... ama hiç artış olmadı. Elimde değil biliyorum ama bebeğimi anne sütünden mahrum bırakıp mamaya mahkum ettiğim için çok üzülüyorum. Bağışıklığı zayıf kalacak hasta olacak diye de çok korkuyorum😪 var mı benim gibi anneler siz neler yapıyorsunuz?