Yenidogan bebeklerin 1 memeyi en az 15-20 dk emmesi gerekiyor diye biliyorum. Benim bebegim sarilik geçirmişti gece emzirmeye uyandırmak için cok uğraşırdim boyle bir durum olmaması için uyandırıp emzirmeye çalışın o dönemde bebeklerin surekli emmesi ve ac kalmaması lazım. Gıdısını okşayıp uyarabilirsiniz emme refleksini 😊