Buket_D Isıtma işleminden sonra hızlıca soğuma yapabilecekseniz yapılabilir. O da kaynama noktasina ulaştıktan sonra buzlu su içine konulabilir süt. Yapılmıyorsa salamura evresi önemli. En az 4 ay yenmemeli peynir. Lor zaten uzunca bir süre ateşte pişirilerek elde ediliyor.
Ben geçen yıl peynir yapmıştım. Trendyoldan araştırarak almıştım mayayı.. Satıcıyı hatırlamıyorum. Kasaplarda da bulunur şirdan mayası.