Kızlar ikidir deniyorum bir türlü olmuyor. Çiğ süt alıyorum kaynatıp dolaba kaldırmıştım. Çıkardım kaynattım yoğurt ve limon koydum kesilmedi bi türlü. Artık sütüm kaynamaktan azaldı o zaman birazcık lor çıktı ama böyle yapış yapış uzayan bişey hiç lor gibi değil. Süt de içinde olduğu gibi bembeyaz duruyor hiç de peynir altı suyu gibi değil. İkidir aynısı oluyor. Nerde hata yapıyorum ben?