Kbragcmen Canım bende geçen ay doğum yaptım. İlk doğumumda hiç ama hiç gelmemişti sütüm. Kızımı mama ile beslemiştim. 1 ay önce de ikinci doğumu yaptım. Şuan sadece emziriyorum. İnce bulgur var ya hani köftelik bulgur. Bizim yöre de simit derler. Simit deriz. 4 bardak su koy bir tavaya az da içine salça koy, o bir taşırım kaynasın. Kaynadıktan sonra içine 1 buçuk bardak simit koy. O pişsin azıcık sulu kalcak. Ayrı bir tavaya da zeytinyağı koy birde soğan dogra kavur iyi e ve yaptığın simit aşına kat karıştır. İnan bana bolca süt yapıyor yani farkedilebilir derecede. Kızımda sütüm hiç yok diye. Bu yavrumda şuan ne denilirse yaptım ama en etkilisi bu oldu. Şimdi her gün yapıp yiyorum tadida çok güzel oluyor bu arada. Ve bolca su iç.