Kbragcmen Merhaba canım anneler 3 ay 3 günlük olduk hem emiyor hem mama takviyesi alıyoruz bana kalsa bütün gün emziririm hiç mamaya gerek kalmaz ama sütüm yetmiyor göğüslerim bom boş kalıyor ki oğlumda çekiyor kafasını süt gelmeyince ne yapabilirim bana akıl verin 🙏🙏🙏
MeReYa Kbragcmen En az 1 buçuk litre su. Tahin, pekmez, susam, dereotu, hergün kimyon çayı(tane olursa daha iyi, içimi de kolay) vee sakin kafa 😊 Allah’ın izniyle bebiş de emdikçe artar 🌸
momandad_16 Kbragcmen kimyon ve rezene sütü çoğaltıyor geceleri kalktıkça içtiğimi bilirim çok faydasını gördüm birde bol bol su mutlaka
Tuba11 Kbragcmen Canım bende geçen ay doğum yaptım. İlk doğumumda hiç ama hiç gelmemişti sütüm. Kızımı mama ile beslemiştim. 1 ay önce de ikinci doğumu yaptım. Şuan sadece emziriyorum. İnce bulgur var ya hani köftelik bulgur. Bizim yöre de simit derler. Simit deriz. 4 bardak su koy bir tavaya az da içine salça koy, o bir taşırım kaynasın. Kaynadıktan sonra içine 1 buçuk bardak simit koy. O pişsin azıcık sulu kalcak. Ayrı bir tavaya da zeytinyağı koy birde soğan dogra kavur iyi e ve yaptığın simit aşına kat karıştır. İnan bana bolca süt yapıyor yani farkedilebilir derecede. Kızımda sütüm hiç yok diye. Bu yavrumda şuan ne denilirse yaptım ama en etkilisi bu oldu. Şimdi her gün yapıp yiyorum tadida çok güzel oluyor bu arada. Ve bolca su iç.
Kbragcmen MeReYa evde bütün gün oğlumla baş başayım ve onunla vakit geçirmek beni çok mutlu ediyor fakat biraz ağlamayı seviyor o yüzden yemek yemeye bile fırsat bulamıyorum 🥹🥹
Ezoooo Kbragcmen mutfak masasının üstüne tahin helvası koy, rezene ve kimyon ulaşılabilir şekilde masanın üstünde dursun yani olaki yarım saat uyuyacak olursa hemen saldır bunlara ben öyle yapıyorum 🥺
Elifkusumm Kbragcmen aynı durumdayız gunduz sut cok az oluyor yetmıyor. Bestlak dıye damla varmıs sut arttırıcı ondan aldım denıcem bakalım etkı edecekmı. Sızın yıne ıyımıs mama kullanıyor benımkı mamayı kusuyor hıc ıcemedı yavrum 😒
MeReYa Kbragcmen Suluğunuzu yanınızdan eksik etmeyin o halde 😊 Ceplerinize kuruyemiş doldurun. Badem, fındık, ceviz vs
Eminosman_dilek Kbragcmen bnimde az malesef ki ve 4 aylık bir atak var meme reddi var dikkat edin öncelikle ben kendim bestlak kullandım muhteşem bişey 2 günde süt oranı arttı birde sağım günde bi defa doktorum önermişti ve sağdıkça bir sonraki biraz daha çok oluyordu şuan tabi oğlum 9 aylık şükür ki
Ftnah E bebekte mamsel diye emziren anne çayı var bide malt içeceği var dereotu yeşilllik su dinlenme bende çok işe yaradı deneyebilirsiniz inşallah artar 🙏
Elisa_dmr Eminosman_dilek bende elektirikli pompayla günde bi defa sağsam artar mı acaba ya birde hangi saatlerde yapıyordunuz sağım
Eminosman_dilek Elifkusumm ben 3 şişe kullandım çok faydasını gördüm inanın Allah ın izniyle inşallah sizede faydalı olsun dediğiniz gbi kullandım bnde
momandad_16 Kbragcmen toz kimyonda olur valla rezene ben içiyodum 2 3 bardak ama sonra gaz için kimyonun iyi geldiğini öğrenince kimyona ağırlık vermiştim
Saadet1 Artsa benım sütüm artardı. Yapmadığım şey kalmadı dıyebılırım. E bebekten hıpın çaylarını ıcıyorum Rezene anason kımyon çayları Yumurta yulaf sebze yemekleri Malt ıcecekler Hurma kuru ıncır kuru dut vb vb. Kuruyemısler Günlük 2-3lt su. Bestlak damla solgar vıtamını Günde 3 defa emzırme sonrası 10 ar dk sağım yapıyorum Sureklı emzıryırum. Bazen tek meme 1 saat sürüyor . 🤷🏻♀️ Olmazsa olmuyormus onu anladım 😓😢 ebemız kaygı stres olduğu sürece olmaz dıyor. cok üzülüyorum cok ağlıyorum ama yapacak bişey de yok 🤷🏻♀️ Her bebek rızkı kadar emer. Onun rızkı da bu kadarmış dıyorum. Sizde üzülüp benım gıbı kendınızı heba etmeyın lütfen Annelık sadece süt verıp karnını doyurmak degıldır unutmayalım
withmymother Saadet1 çok güzel yazmışsınız elinize sağlık. Bende aynı şekilde yapmadığım kalmadı ama hiç kilo almadı mama kabul etmedi zorla alıştırdık. Annelik sadece emzirmek değil ki bebeğin sağlığı hangisiyle iyiyse onu yapmak en doğrusu. Stres çok etki ediyor. Stresten sütüm kesilmek üzere benimde. En önemli şey su ve rahat kafa gerçekten
Kbragcmen withmymother biliyorsunuz ki öyle bir topluma sahibiz ki kocaman memelerin var ama içi boş yok sütün yok çocuğa mama ver ağlatma susmak bilmiyorlar
Eminosman_dilek Elisa_dmr ben hep akşam saatlerinde yapıyordum pompadan snrada elimle yapıyordum doktorum söylemişti bebek ne kadar emerseno kadar üretir diye hakkaden de bir snrakine süt çoğalıyordu şükür