Biz 4 ay 10 günlüğüz bize de doktor mama ver dedi 2 hafta önce aldı mamayı sadece yatarken veriyorum ben 1 kere anıtın günde 2 kez vermiştim gündüz emziriyorum gece de bebeğim uyuduktan sonra sütümğ sağıyorum gündüz mama yerine kendi sütümğ biberonla veriyorum çünkü bizimki ememiyor hemen uyuya kalıyor o yüzden de kilo alamıyor doktor güzel kilo almış felan dedi arayı kapatmışız dedi sanıyor ki ben hep mama veriyorum aralarda