Bizimhikayemiz Myagmurr aventin baslik numara 1 i kullanıyoruz 1 bucuk aylik bebegm ve içerken cok hava yutmaya başladı onceden oyle degldi aceba numara 2ye mi gecmem gerekiyor boyle olunca
Myagmurr Bizimhikayemiz 2 daha hızlı akışlı daha çok hava yutar yetişemez daha 2 ye oğlum 6 aylık daha hala 1 kullanıyor nefes nefese kalıyor içerken
Bizimhikayemiz Myagmurr bizimkide cok çekiyor ve çok çektiği için sipsip ses geliyor agiz boşlugundan sinirleniyor 2yi denicem ben