Myagmurr Bizimhikayemiz ay aynen bitek avent 😂 evde bürsürü biberon var bi ara onuda tutmamıştı mama reddi vardı bütün biberonları denedik hangisi varsa😂sonra aventi seçti başka istemiyo😂😂
Ysgl26 Bizimhikayemiz doğduğundan beri lansinoh kullanıyoruz meme reddi olursa diye hiç değiştirmedim.. ama ezmikte farketmiyp hepsini tuttu
Bizimhikayemiz Hamzaurass bugun okadar guzel biberon aldim ki tommee tippee diye marka ama resmen gotunu yırtıyor emmemek icin
Bizimhikayemiz Myagmurr bende heveslendim aldm kesinlikle kabul etmedi tomme tippee diye bi marka aldm cokta guzel ya icinde kaşığı var gaz icn hemde renk değişiyor yok almadi
Bizimhikayemiz Ysgl26 emzikte sadece avent kabul ediyor biberonda ayni resmen aventen baskasini kabul etmiyor
Myagmurr Bizimhikayemiz bende aldım bir iki kere denedim öyle köşede duruyor yazık oldu o kadar paraya 🥹🥹
Bizimhikayemiz Ysgl26 aynen denemicem bidaha bu sefer hic birini kabul etmezse ac kalir valla doğduğundan beri avent veriyorum doktor dedi baska biberon denedinmi diye yok dedm ama aldm sonrasinda denemek için çünkü aventin biberonunda cok hava yutuyor
Myagmurr Bizimhikayemiz bide o baya yavaş akışlı ya dikkat ettim 3 kere çekiyor 1 kere yutkunuyor yoruluyordur
Myagmurr Bizimhikayemiz ben dikkat ettim onunla içtiğinde 3 kere çekiyor 1 kere yutkunuyor sonra bağırıp istemiyor sanırım çok yavaş akışlı
Bizimhikayemiz Myagmurr aventin baslik numara 1 i kullanıyoruz 1 bucuk aylik bebegm ve içerken cok hava yutmaya başladı onceden oyle degldi aceba numara 2ye mi gecmem gerekiyor boyle olunca