Nisa3 güzel ama çok zor yanları var tabi.. akraba,eş,dost, arkadaş kimsen yok oğlum ve eşim dışında insan bi kahve içecek sohbet edecek birini arıyor. Yemek konusu da öyle her şey yok et peynir bakliyat çoğu şeyi tr den getiriyoruz. Ama iyi yanları da var tabi çok gelişmiş bi ülke ve farklı bi kültür insanın ufku açılıyor. Öyle yani