İsviçre de yaşıyorum 🇨🇭
Doğum yaptığım hastane de prima bez kullanıyorlardı bende prima ile devam ettim
Doğum yaptığım hastane yaşadığımız kantonda ki Kantonspital fraunfeld di, çok memnun kaldım ilgi alakadan çok yardımcı oldular , 3 gece kaldım ve kaldığım zmaan diliminde bez ve kıyafet ihtiyacını hastene temin etti
.
•Ben bebeğim için şampuan bakım kremleri yağlarını hep Hipp marka tercih ettim içeriklerinin temiz olduğunu bildiğim için ve memnunum
•Doktorum 4. Ay aşısı için gittiğimizde ek gıdaya başlamamızı söyledi hatta ben çok şaşırdım 6. Aya kadar emzirmek istediğimi söyledim ama buna ygerek olmadığını 3. Dünya devletleri için geçerli bir kural olduğunu söyledi sebebini sorduğumda temiz su ve temiz besin bulunmadığı için emzirebildikleri kadar emzirmelilermiş , böylece bizim ek gıda tattırma serüvenimiz başlamış oldu
•Islak mendil olarakta pampers kullanıyoruz
•Ek gıda alışverişi yapmadan önce uzunn uzun araştırdık eşimle ve munchkin markasında karar kıldık tamamen zehri alınmış plastikler tavsiye ederim gönül rahatlığıyla.
•Yurtdışında bebek büyütmenin avantajları bana göre daha güvenlikli bir yer öncelikle burada çocuklar kindergarden ile okul hayatına başlıyor Tr de ki anasınıfı gibi düşünün. Her çocuk ilk gün annesi ya da babası ile okula gidiyor daha sonra ise her çocuk kendi kendine okula gidip geliyor . Zaten okul eve en yakın kindergarden de oluyor.
Onun dışında alım gücünüz iyi olduğu için bebeğinize birşey alırken 2 3 kez düşünmeden alabiliyorsunuz
•Dezavantajları benim açımdan ülke özlemi ve aile özlemi çok oluyor hele ki benim gibi yurtdışına gelin geldiyseniz ve burada büyümediyseniz
Bu arada benim bebeğim bugün tam 5 aylık oldu ve Erkek bebek 👶