Ya şöyle bişey var. Benim kızım çok inatçı. Sürünmeye başladığında ben hadi gel yap et desikçe yapmıyorsu. Yere yatıyordu hemen. Sonra ben çok üstüne gitmedim kendi sürünmeye be peşine hemen emeklemeye başladı. Sonra biryerlere tutunarak kalkma işi için de ben uine hadi kalk kızım tut kızım vs vs dedikçe yapmadı sonra bi gün bi baktım baya baya kalkıyor. Alkış mümkünü yok yaptıramıyorum, inat etti çünkü ama gel gel yapıyor, cak yapıyır, el sallıyor ama alkışa bir inadı var çocuğun. Belki sizin kızınız da öyle siz üstüne gidiyorsanız yap yap diye geri çekmiştir kendini. Ona yap yap demeyin ama siz yapın siZi görsün. Siz emekleyin, yatın kalkın.
birde yatar pozisyondan oturur pozisyona nasıl gelmesi gerekiyor? Benim kıIm yatarken emekleme pozisyonuna geçip sonra popoyu yere koyup oturmaya geçiyor. Yani yattığı yerden direk oturması zor gibi ya da ben yanlış yorumluyorum.