Songultortcu cnm aynı benm kızımda 10 aylk ne sürünüyor (sadece geri geri gidiyor) ne emekliyi ne oturmak istiyodu. Şu 2 gündür ama emekleme pozisyonuna geçiyor hatta kalkıyor oturuyor çok yapamasada. Emeklemeye de calisiyo bı iki gidip duruyo . Yani başladı artk. Doktorumda aynisni demişti bana bı problem yok nezaman isterse ozmn yapar demişti. Ama merak etme valla 1 gün içinde öğreniyorlar. Bi problemi olsa hiç oturamaz ,surunemezde. Sende diyorsun çok güçlü ayaklarıyla herşeyi yitiyor diye yapamazdı yani güçsüz olsa. Tabi içinin rahat etmesi için git ama bence bı.problem yok bu bebekten bebeğe değişir.