Dimitrina_kovaceva midekoruyucu ben konserveden yanayım bir dahakine konserve yap o zaman yağı da süzdürmek zorunda değilsin direkt yağlı yağlı sıcak sıcak koy kapat ters çevir oh mis
yigitin_annesi96 midekoruyucu Ben karnıyarığı fırında yapmadım yine de güzel olmuştu musakkayı deneyin bakalım belki güzel olur güzel olursa haber edin lütfen😁 o kadar kızartmıştım ziyan olmasın😂
midekoruyucu yigitin_annesi96 😂😂😂 kesin unuturum ama aklıma gelirse mutlaka yazarım. Ama artık önümüzdeki yaz denerim. Kış patlıcanları çok kötü 🥲
Vlns midekoruyucu poşete konulan bazı gıdalar oluyor böyle. Geçen ben de çıkarmıştım aynı dediğiniz tat vardı , eşim anlamadı ama ben bildiğim için zor yedim gerçekten . Annem getirmişti onları yani 2 paket var sanırım
xtutku midekoruyucu buzluğa arılan oatlıcan bi garip oluyo brnimkilerde öyle hepsini çöpe attım böyle bozuk desem feğil garip bir tadı vardı
Oanne Kavurup sıcakken cam kavanoza koyup ters çevirip daha sonra soğukta muhafaza edin tat kaybı olmuyor Diğer türlü dolapta ne var ne yok sünger gibi kokusunu çekiyor
yagmuraltintas midekoruyucu onu birlikte karıştırıp atmanız gerekiyor yani komşum yapıyor patlıcanı da kıymayida kavurup birleştirip atmanız lazım
Ucansupurge midekoruyucu Annemde bu şekilde yapıp buzluğa atıyor yemeklere koyuyoruz bir tuhaflık yaşamadik. Belki kizarttiginiz patlican acı olabilir. Bazen patlıcanlar baya acı çıkıyor ya yenmiyorlar🤷🏻♀️