LeylaMia Selamlar,kızım iki buçuk aylık ve memeyi tutturmada çok zorlanmaya başladım,napmalıyım?Tecrübeli olan var mı bu konuda?Gece de uykulu olduğu için az emiyor,sürekli annelik fobisi yaşıyorum,bu çocuk aç diye?
selintur07 LeylaMia Hiç üzülmeyin eğer çok sütünüz geliyorsa sağarak vermeyi deneyin. Olmadı kaliteli güzel mamalar var piyasada hiç üzülmeyin. Benim bebeğim doğduğundan beri hiç emmedi. Her günüm ağlamakla stresle mutsuzlukla geçti. Çok sütüm vardı sağarak verdim sağamadığım zamanlar mama. Ama o kadar çok şişkinlik yapıyordu ki çok sütüm olduğu için ağrıdan ağlıyordum kucağımda bebekle hiç emmiyor uyumuyor gazlı huzursuz. Yani anlayacağınız çok kötü günler geçirdim halen hepsi aklımda ve tek diyeceğim şey Allah biz annelerin yardımcısı olsun..
Eda1414 LeylaMia atak dönemindedir belki bebeğiniz benim bebeğim de hiç tutmadı göğsümü ilk 1 ay sağdım emmedigi için de çok az geliyordu sürekli mama vermek zorunda kalıyordum siz stres yapmayın sadece sütunuz azalmasın
Nilayy03 LeylaMia şu an bende aynı sorunu yaşıyorum emmek istemiyor 1 haftadır memeyi görünce başlıyor ağlamaya ve çok sinirleniyor silikon uçla emzirmeye çalışıyorum zoru zoruna yarın emzirme danışmanına gidecem bakalım be diyecek biz 3 aylık sayılırız
Sennurrr LeylaMia meme reddi çoğu bebekte oluyor üzülmeyin her zaman teklif edin kucağında yürürken emzirmeyi deneyin onu çok seviyorlar ağlamadan keyfi yerindeyken emzirin
LeylaMia selintur07 amin ya çok teşekkür ederim,benim de sütüm var ama neden böyle oldu anlayamıyorum,gelişmesi kilo alması önemli sonuçta,ilk çocuğum ve gerçekten çok stresliyim,her anlamda stres stres,çok yıprandım :(((
LeylaMia Nilayy03 peki gelişmeleri paylaşabilir misiniz rica etsem,umarım kolayca aşabiliriz şu durumu
09012023 Nilayy03 merhaba ben forum da yeniyim benim de bebeğim 9. Da 3 aylık olacak son 2 gündür emmiyor memeyi alınca ağlıyo resmen kavga ediyo göğsüm ile bu akşam sağarak verdim aşırı huysuz sürekli ağlama halinde neler yapıyorsunuz daha önce geldi mi başınıza
yksl1 Nilayy03 bende bi haftadir aynı seyi yaşıyorum memeye geldiğinde aglamaya basliyo ama belli saatlerde yapiyo gece uyandiginda memeyi tutuyo gunduz de bazen tuutgu oluyo o kadar arada kaliyorum ki mama mi vereyim.sut mu ac mi tok mu hergun ayni seyi dusunmekten az olan sutum de kesilecek
Fikkkooo LeylaMia sabır inat ve sakinlik yapacak hiçbir şey yok iki Aydır cebelleşiyorum psikoloji bozuyor sağlam kalmaya çalışın biberon da tutmadı sağıp veremedim de kavga dövüş emzirmeye çalışıyorum
esraguerrbuez LeylaMia biberona alıştıysa o yüzden istemez memeyi biberonu azaltıp uykularında dahi olsa emzirin ten tene temas yapın göğsünüze elemesine izin verin alışır tekrar bu arada sütünüzü arttırın çemen otu süt arttırır tavsiye ederim 🌸
LeylaMia esraguerrbuez biberon çok nadir verdim ama bu şekilde giderse sağıp vercem sanırım,çok teşekkürler
edafmo LeylaMia memeyi tutmada zorlanıyorsa silikon uç kullanabilirsin canım. Ben öyle yaptım yapacak biiey yok
Nilayy03 09012023 merhaba hoşgeldiniz 🌸 hayır hiç başıma gelmedi ilk bebeğim,bebeklerimizin arasında 6 gün varmış biz 3 nisan da 3 aylık oluyoruz.Ben emmeyince biberon la veriyordum fakat baktım ki böyle olmayacak sağım yapmaktan artık göğüslerim çatlak olmaya başladı.Bebeğimi emzirmek için alıyorum kucağıma göz teması kurmaya çalışıyorum ve silikon uçla deniyorum diğer türlü istemiyor memeyi çok sinirleniyor ama ben sabrediyorum odalarda dolaşıyoruz kucakta biraz siniri geçince tekrar memeyi teklif ediyorum artık alışmaya başladı 1 haftadır böyle yine bazen huzursuzlanıyo ağlıyor ama eskisi gibi değil önceden hiç tutmazdı birde uykuluyken veriyorum memeyi ozaman anlamıyor pek öyle öyle emzirmeye çalışıyorum çok zorlanıyorum ama yapacak bir şey yok inşallah tekrar emmeye başlar yarın emzirme danışmanına gidicez bakalım neden böyle oldu unutmazsam çıkışta sizede yazarım
Nilayy03 09012023 selam biz gittik danışmana bu aylarda gelişmekte oldukları için çok normal dedi geçecek bir süre sonra tekrar emicek diye söyledi birde emzireceğin zaman ayakta veya pilates topunda kucaktayken poposuna vurmamı söyledi eve geldik gerçektende öyle yapınca başladı emmeye arada yine ağlıyor sinirleniyor ama eskisi gibi değil birde stresten uzak durmamı hemen anlayıp etkilendiklerini söyledi
Eda1414 01987765 hayır bebeğim yaramazdı doğduğu zamanlar hiç durmazdı sütüm çok az geliyordu sağmaya da pek vaktim olmuyordu maalesef durmadığı için mama kullandık hep suan 15 aylık kızım