Barinsmom Ela-eslem merhaba. Çok geç gördüm kusura bakmayın oğlum biraz rahatsız. Evet elim ayağım neredeyse çok memnunum
Barinsmom Ela-eslem çok teşekkürler 🙌🏼 memnun kalacağınıza çok eminim çok pratik çünkü. Ve en önemlisi çok hafif ben oğlumla birlikte 2.kata çıkarıyorum. Sağlıkla kullanın 😌
sevincik Kraft unique. Tek elle katlanıp ayakta durabiliyor. Kabin boy bir araba. Sırt kısmını istediğiniz derecede yatırabiliyorsunuz. Sürmesi kolay güzel bir araba