Seatib Merhaba arkadaşlar. Oğlum 25 aylık . Şu an yoyko city travel bebek arabası kullanıyoruz ama malum traveller zor oluyor artık. Kabin tipi almak istiyorum bir tane ama bu saatten sonra geç mi olur almak kendi aracımız yok bir yerlere giderken bebek arabasıyla gidiyoruz. Yakın yerlere annemlere falan bebek arabası olmadan elinden tutarak götürüyorum. Bşr de çok pahalı olmayan memnun kaldığınız modelleri yazar mısınız
Deletedmom_112 Seatib 25 aylık baya büyümüş gibi geliyor ama yine de o aylarda bebeği olan anneler daha iyi bilir, Hamilton R1′e bi bak istersen 22 kiloya kadar taşıyor, açması kapaması kolay, sürüşü güzel, hafif pratik bir araba.
incitanem22 Seatib Pierre cardin vovo kullanıyoruz ama bizimki daha küçük o aylarda nasıldır bilmiyorum :)
Barinsmom Kraft minorca kullanıyorum oğlum 10 aylık. En büyük avantajı tek elle katlandıktan sonra kendi kendine ayakta duruyor eğilip almıyorsunuz arabayı. Oğlum kucağımda 2.kattaki evime çıkıyorum.
-Tubaaa- Kraft auto modelini almıştım ben. Tam yatar oluyor baya geniş. ancak bir tık büyük kabin bebek arabaların geneline göre
plajterligi Seatib mazi-cosi mara. Hem hafif hem katlanınca az yer kaplıyor. Beş aylık bebeğim kullanmaya başladım sitenin bahçesine indirirken onunla indiriyorum
Seymaemre-asya34 Kanz model katlanıyor valiz gibi sürüklüyor kapanınca civilde var 3 yada 3,5 du fiyati
Seatib plajterligi ben diğer arkadaşa yorum yazmıştım sizi de eklemişim. Onun dediği model yatmıyordu
Mum22 Seatib doğduğundan beri kullanıyorum hala aynı seri varmı bilmem ama Kraft pocket 3 yıldır emektar memnunum.