elmaliturtam Ogullarinaasikanne yok emindim çünkü benim amcamın üç oğlu var kızı yok canım Bünyamin’lere maşallah diyelim o zaman 😃
MeReYa Oglumcanim_ 1- Iyy dediniz demedim, ıyy der gibi dedim. 2-Post sahibi ben değilim. 3- Hepimiz çocuk olduk. Çocuklar her isimle, isimle olmasa dahi her türlü bir lakap bulup dalga geçebilir.
OptimusPrime 12sukran Tamam bende düşünürken çocuğun arkadaşları ile arasinda oluşacak diyaloğu da göz önünde bulundurun dedim zaten.
Egiskom Sadeturkkahvesi yani Göktuğlara laf etmişsiniz de . Bende mesela Miraç , Berat isimlerini hiç sevmem. Zevkler ve renkler tartışılmazsa demekkk 😂 Ama tabi ki adıyla yaşasın minnoş . Bende Göktuğ, Kıvanç, Mete arasında kalmıştım Ege oldu sonra
Sadeturkkahvesi Egiskom göktuğlara laf etmedm yaw doruk lina ve aryaya ettim😀 çünkü heryer onlardan dolu bu arada kıvancı bende düşünmüştm
ppzeynep Egiskom Kaç tane Ege öğrencim varsa yaramaz. İllallah ettiriyorlar tüm okula. Sizinki uslu olur inşallah. Rüzgarlar da yaramaz olur diyorlardı. Sallamadık. Oğlumun adını Rüzgar koyduk. Esiyor evde boyuna. İsimlerle karakter uyumuna inandım artık. Yine de yine olsa yine koyardım bu ismi.😅
keskebirazuyusam 12sukran alakası yok. Teyzemin bi oğlu var Bünyamin, şerefsizin bayrak tutanı. Şu isimlerdeki kişiler karakterli oluyor gibi bişey olsaydı bütün erkek çocuklarına Mustafa Kemal ismini verseydik keşke
Moniza Smnl benim tanıdığım fatih te çok yalan söyler ve tanıdığım Bünyamin gerçekten çok uyuşuktu 🤷♂️
Uykusuzhergeceeee 12sukran eski anlamlı isim arıyorsanız Selim, Salih, ismi çok hoşuma gidiyor. Sizin sorduklarımızdan Fatih bence