12sukran Haddimi aşmak istemem. Bünyamin ismi eski zamanın güzel isimlerinden olabilir ama bunun gibi kulağa farklı gelen isimlerdeki çocuklara okulda arkadaşları genelde lakap takıyor. Bunu bir öğretmen olarak söylüyorum. İsimlerin karakteri etkilediğine ben de inanıyorum. Ne kadar Ege, Efe, Yiğit adında öğrencim varsa hepsi yaramaz. Ne kadar Ömer varsa hareketli, haylaz. Ama sırf bunları düşünüp çocuğuma yumuşak huylu olsun diye bu zamanda Mülayim gibi bir isim koyamam mesela. Biraz da zamanın şartlarını gözetmek gerekir diye düşünüyorum.