Bir isme çirkin demem isim bu benimde oğlum dede ismi aldı yaşar babası yanına Burak da koydu bana kalsa Yaşar’da olabilirdi çünkü burağı kullanıyoruz şimdi tek isim her zaman tercihim di kızımı tek ve Kısa koyduk yani
Yani her iki isim de güzel sağlıkla gelsin şimdi önemli değil belki isim ama çocuklar okul hayatına başlayınca istemiyorlar oğlum beğenmiyor mesela o yüzden Burak ismini kullanıyor