zeynep321 12sukran Bence ikiside değil.ikisi arasında kaldiysaniz fatih biraz daha iyi.bünyamin çok eski bı işim değil mi🤷tabi tercih meselesi
12sukran Yamanmoms neden yazık olsun çocuğa hanımefendi atalarımız dan kalan isimler bunlar cevaplar misiniz diye sorarken haddinizi aşın demedim.
Tatlisoglum 12sukran bünyamin ben eski isimleri severim Fatih’te bir isim güzel yanı Şuan bunlar konulmadigi için kulağa tuaf geliyor Ama bünyamin sevdiğim bir isimdir
oglumubeklerken 12sukran illa ki bu isim arasından seçeceksek tabi ki Fatih ama Daha güzel isimler de var ama bence el kadar bebeye Bünyamin adını koymayın yani
12sukran oglumubeklerken her isim kendine göre güzeldir biz böyle modern isimler dense anlamı olan isimlere bakiyoruz
Ogullarinaasikanne 12sukran babamin eski ortaginin ismi bunyamindi ve bize hayatimizjn kazigini atti canim hepside öyle degil bence
keskebirazuyusam 12sukran alakası yok. Teyzemin bi oğlu var Bünyamin, şerefsizin bayrak tutanı. Şu isimlerdeki kişiler karakterli oluyor gibi bişey olsaydı bütün erkek çocuklarına Mustafa Kemal ismini verseydik keşke