heymom__ Bety ben uzun kollu gömlek aldım oğluma üstüne mevsimlik mont. Tişört için erken bence. O tarz alsanız bile muhakkak üstüne birşey bulundurun
Karpuzlufistiksarma Bety ben salopet takımı aldım uzun kollu gömlek alacağım sadcee takımı aldım dün sipariş verdim gelsin içine gömlek alacağım
liyaveannesi_ Bety benim kızım 18 aylık kalın askılı beyaz keten bi elbise aldım üstüne de mevsimlik incecik bir hırka aldım iki ihtimale de karşı 😂
Bety liyaveannesi_ zor oluyor demi arada kalınan mevsimlerde bayrama kesin yazlıklar çıkar hemen alıp kafadan silmek istiyorum 😂
Bety Halimea evet bende uzun kollu almaya karar verdim bizim şehirde soğuk inşallah bulabilirim lcw falan adam akıllı bir şey bulamadım
liyaveannesi_ Bety bende aceleciyim aldım erkenden Waikiki de indirimler oluyor uygulamadan takip edebilirsiniz