Bety Dondurmalikahve evet bende böyle düşündüm hatta buldum alacağım şeyi ama yaklaşık pantolon gömlek ve tişört 650 700 gibi bir fiyat çıkınca vazgeçtim bu kadar pahalı mı herşey bilmiyorum bi mağazalara bakıcam bu hafta sonu
zeynep321 Bety evet bayram için biraz fazla gelir biliyorum sonra bı daha yiyemez sanırım ama benm hevesim kalmayacak en azından 😍
Bety happymome23 o da güzel ama hem tarz olarak çok içime sinmedi hemde bebeklerde o kadar açık renkler sevmiyorum alt üst olarak çocuk sonuçta kirlendiği an değiştireceğim bi anlamı olamayacak 😂 ayrı ayrı çok güzel parçalar ama birlikte kullanamam siz onu aldıysanız güle güle kullanın inşallah ❤️❤️
Cennet_annesi Bety geçen sene ayni zamana denk geldi nerdeyse bayram hep kısa kollu aldım bayramda rezil oldum bu sefer akillandim tabiki uzun kollu en azından sıcak oldu diyelim mont giymez yeterli olur temmuz Ağustos sıcağı gibi olmaz zaten çocuk oldukları için daha hassaslar
Bety Cennet_annesi evet ince uzun kollu bişeyler baksam iyi olacak iyice kısa kollu bayramlıklsr çıkmadan bu hafta halledeyim en iyisi
Deletedmom_875 Uzun kol alacağım tabi ki kızım 9 aylık olacak. Nisanda daha biz bile kısa kol giyemeyiz Trakyada. Ya direkt uzun kol elbise alacağım ya da kısa kol alıp badi ile giyinmeyi düşünüyorum ama içime sinen bisey bulamadım bi turlu
Cihangiriinannesii Bety Daha karar veremedim ne alacağıma ama mevsimlik uzun kollu olacak soğuk olma ihtimaline karşı da bir hırka tamamdır. Nisan havasi çok sıcak olmuyor