Berilsmom13 Nazlimu_ kızıma ilk bayramında giydirmiştim bunu :) ama fiyatı çok güncel olarak bunun yerine lcw dan bakın bence elbise 400 tl edicek bi ürün değil :)
Gulo0401 edabolukbasi bende bunu aldım bebeğim bayramda 4 aylık olucak 3-6 aldım kalıbı kumaşı falan nasıl acaba
KayraVeAnnesi_06 superisi__ Link burda yasak , LCW arama yerine kanz baskılı erkek bebek gömlek jean pantolon 2’li takım yazın çıkacaktır
nazlimom_ KayraVeAnnesi_06 Bende Ankara’da yaşıyorum kot salopet düşünüyorum içine uzun kollu çizgili bişey istiyorum Bunla rahat edemezse geçen hafta zara dan almıştım bu takımı giydiririm🫶🏻
KayraVeAnnesi_06 nazlimom_ Çok güzelmiş evet bende bu tarz beğeniyorum ama biraz daha yürümeye başlayan çocuğa daha çok yakıştırıyorum 1 yaş gibi p yüzden tercih etmedim ama çok güzel 👼🏻🫶🏻 güzel günlerde kullansın minik Aynen öyle ikiside çok hoş 🧸