Polannem KayraVeAnnesi_06 Ankaradaymışsınız dediğiniz gibi kısa kolluk bi hava olmaz. Muğladayım ben sıcak oluyor burası o yüzden tercih etmedim bu takımı. Güle güle giysin bebeğiniz ☺️
KayraVeAnnesi_06 Polannem Anladım canım evet bizim buralar biraz sıkıntı sizin oralar gibi değil 🙏🏻 çok teşekkür ederiz 🥰
Endam21 KayraVeAnnesi_06 Teşekkür ederim ilk bayramlığı diye özel bir şey almak istedim🤭 Ve beğendiğiniz takım çok güzel gerçekten
Polannem edabolukbasi denediniz mi peki kalıbı kumaşı falan nasıl ? Gülüşe güle kullansın bebişiniz ☺️
miraculous_22 Efelar8 aa olmaz o zaman herhalde canım bebeğim 7 aylık 6-9 alırsam yazın kısa gelebilir
KayraVeAnnesi_06 happymome23 Eşim zaten kırmızı kazak sweat giymem şimdi bayram için alsam giysem sonra giymem dedi O böyle şeyleri sevmez özenmez de mavi gömleği çok mavi gömlek giyerim kotla dedi öyle kararlaştırdık artık bir şekilde orta yol bulunuyor 🤭🫣
KayraVeAnnesi_06 happymome23 Niye komik olsun çok hoş oluyor inan resim çekildiğinde galan bence öyle düşünme 🥰🙏🏻
happymome23 KayraVeAnnesi_06 bende o renk bir gömlek alıyım kendime o zaman eşimin de biraz koyusu var gömleği tonsürton olalım bari😄
Efelar8 Arelmom33 Oy daha çok küçükmüş uzun kollu birşey almanı tavsiye ederim fazla kan olmadığı için üşür onlar ☺️ Orta kalınlıkta gibi
Arelmom33 Efelar8 bulamıyorum iste 1 haftadr intsd geziyorum kafama gore bisey bulamadım tulum falan bakıyorum ama evde baya tulumu var farklı bisey arıyorum
KayraVeAnnesi_06 superisi__ Link burda yasak , LCW arama yerine kanz baskılı erkek bebek gömlek jean pantolon 2’li takım yazın çıkacaktır
Kotukadinmuzeyyen KayraVeAnnesi_06 bende bunu aldım hava soğuk olursa diyede bu renkte yelek almayı düşünüyorum ☺️
Mmdr KayraVeAnnesi_06 ilk bayraminda bende almıştım ya baya heveslenmistik bizde bu 3. Bayramımiz olacak Allah’ın izniyle ilkler güzeldir tabi degerlendirin