Belizanasi benim günlerim çok zor geçiyor, hiç uyumayan bi bebeğim var, abartmıyorum 18 saat uyumadığı zaman oldu. Süt yoktu başta mama derdine düştük derken reflüsü başladı velhasıl yoğun geçen günler haliyle anca bebeğe zaman ayırabiliyoruz dediğiniz gibi ikinci plandayız şimdilik 😔