Elifterzii Doğumdan sonra regl aylik olarak düzenli mi oldu yoksa duzensiz mi ? İlk ne zaman regl oldunuz?
Elifadaannesi Elifterzii 3 buçuk ay oldu doğum yapalı sezaryen ile yapmıştım 15-20 gün önce kahverengi lekenle oldu bidaha da gelmedi bu gidişle herhalde 6 ay 1 yıl falan olmam gibi
Esinozbdk Elifterzii bende 3 ay emzirdim bu süreç içinde olmadım emmeyi bıraktı birden sonrasında bi hafta sonra adet oldum ve her ay düzenli oluyorum
Kuzeyinannsi Elifadaannesi gebelik olabilir mi birr test yapın isterseniz bir arkadaşım hamile kalmıştı doğum sonrası böyle lekelemeyi adet olacak sanmış sonra yerleşme kanaması olduğunu öğrendi meğer hamileymiş. Geçen ay da aynısını ben yaşadım korkarak test yapmıştım ama negatif neyseki😂
btlbsr Elifterzii doğum yapalı 7 buçuk ay oldu hala olmadım doktor 1 sene hatta 2 seneye kadar normal dedi. Sanırım genetik. Annem de emzirme boyunca regl olmadığını söylemişti.
Aliarasinanasi Elifterzii 42. Günde az az birkaç gün geldi. 67. günde tekrar oldum bu sefer de gebelik öncesine göre çok geldi 😂 yani sanırım şu anda düzensiz 🥰
Belizanasi Benim lohusaligim 50 gun civari sürdü tam bitti dedim 10 gun sonra tekrar kanamam oldu. O zamandan beri 10 gunde bir kanamam oluyor regl mi degil mi anlayamıyorum bir türlü doktora da gidemedim boyle bir şey yaşayan var mı acaba?
Berinsmother Belizanasi bende de aynı durum var, doktora gitmedim henüz. 60 gün sürdü sonrasında dediğiniz gibi iki defadır 10 günde bir çok az kanama oluyor.
Elifterzii Belizanasi Bu sizin icin tehlikeli olabilir sonucta kan kaybediyorsunuz demir eksikligi yasarsiniz bence doktora gözükmelisiniz
Nergis29 Belizanasi benim de bebeğim 67 günlük oldu 50 gün lohusalıgım devam etti tam bitti dedim 4 gün sonra afet oldum 10 gündür şakır şakır kanamam var doktoruma mesaj attım normal dedi ama korktum açıkçası bitmek bilmedi ya
Yesim87 Belizanasi ben de yasıyorum malesef 1 hafta 10 gun temiz kaliyorum tekrar kanama gelmeye basliyor doktorum emzirmeyi bırakıp ilaca başla dedi bende bırakmadım başka bi doktora gttm tahlil sonuçları pazartesi cikcak hiç bsy çıkmasa tahlillerde Rahim kaziyip yakarım dedi doktor emzirmeyi birakma asla diyor ondan da korkuyorum uyuyarak yapılacak ama inşallah gerek kalmaz
Melikeaslan01 Elifterzii ben 40ımı çıkardım yarım saat sonra adet oldum 😂 uzun zamandır olmayınca ilkkez olmuşcasına duygulanmıştım
Benherseydenoncebiranneyim TUNTUN adetiniz nasıl oldu peki? Eskisi gibi mi yoksa azar azar mı geldi? Benim de aylar sonra çok az bişey geldi de devamı gelmedi
Hazalts00 Elifterzii ben iki ay on gün sonra oldum tam Ramazan’ın başında girdim şansıma da oruç gitti