Dgndrmz Kubrainci 42 günlükken oldum ve sadece emziriyorm 4bucuk aylığız düzensiz devam ediyo suan için ikinci olusum ilk adetimden 45 gun snraydı bi snraki 35 gun snraydı bakalım yavas yavas duzene giricek gibi
Seda95 40 ım çıktı iki gün sonra oldum ve her ay aynı tarihte oluyorum bekarlığımda ki gibi kesinlikle herkesin vücudu ve bünyesiyle alakalı 👍🏻
mevhibe_ismailbera2018 Kubrainci evet kişiden kişiye değişiyor emziren anneler 1 yıla kadar olmuyor ben 6 ay emzirdim ama ilk ayda olmuştum. Genetik sanırım diğer 2 çocuğumdada olmuştum hemen. İyi mi kötü mü bilemedim😀
Gecekusu Kubrainci kirkim cikti ertesi ay gunumde adet oldum ama fazla miktarda oluyo kanamalarim insallah bu ay normal yasarim kanamalari
Tazeanne53 Kubrainci 9 ay oldu hala olmadım. Ama hamilelik öncesi de çok düzensizdi. Hatta şöyle söyleyeyim en son 16 mart 2018 de adet oldum😂😂
Mmmxrayyy Kubrainci 9. Ayda oldum. Ama yaklaşık 18 aydır regl olmayınca herlade yoğun kanama ve ağrı eşlik etti
Alpik Kubrainci dogum yapali 8 ay oldu bende olmadim..doktor emzirmeyi birakana kadar olmayabilirsin bu normal dedi
Elvan125 Pnrvlknblksn aynı şüpheyi bende Zaman Zaman yaşıyorum 😁 özellikle canım bişey çektiğinde daha çok 😌 doktor spiral takalim dedi istemedim şu an için bakalım 🙂
Pnrvlknblksn Elvan125 ya ben gittim regl olmamı beklememi söyledi hiç bir korunma yöntemini yapamam dedi