Deletedmom110 Kubrainci bende yeni oldum 5 ay 8 günlük kızım. Bir yıla kadar normalmiş. Ben olmak istemiyodum😂
Tugbabu59 Kubrainci 3 aylık tı oldum ya keske bende olmasam ve adet oldgnu anlamadım cok ilginçti ve ömrüm hayat da hiç okadar cok kananamam olmamıs tı şimdi yine adet oldum busefer de cok agrım war ve cok fazla kanamam var yine Bi garipleşti bende adet durumu heralde normaldir nebilim
Duygusalbiranne Elvan125 ben lohusalıktan sonra adet olmaya başladım vede çok sık emziriyorum. Emzirmekle pek bi alakası yok
ikimelekannesi_ Elvan125 bende 22 temmuzda yaptim hala olmadım normal doğum oldu ve emziriyirum bende
Yigitdgn Bende 5. Ayda olmuştum ertesi ay eylülde olmadım tekrar ekimde oldum.ama ben tüplerimi bağlattım belki onunla alakalıdır
Pinkmoms Yigitdgn bende 2 ay oldum Suan 10 gün geçti gebelik belirtileri zateb yok aslında eminizde ama yinede korkuyorum 🤷🏻♀️
Prensesannesiyimmm Kubrainci Canım benim kuzum 15 aylık olmak üzere ben daha hiç adet olmadım emzirdiğim için doktor 2 seneye kadar bile normal dedi 🤷🏻♀️
gokalpkus Kubrainci 4ay 15gün sonra oldum çok şükür. hem emziriyorum hem mama yiyor bebeğim. valla ben bi rahatladım 😁 hem ödemim gitti hemde hamile kalmamayı daha iyi takip edebileceğim için kafam rahatladı resmen. olana kadar daha stresliydim
Kartopu06 gokalpkus bende olmadim 5 ayliginiz hicbirsey yeyip icmiyorum dogru duzgun bir kilo nir kilo duruyor odemler anlatamam olaydim bedenim rahatlardi
Denizelif Kartopu06 ay valla aynı dert bende de var diyete girdim salata ağırlıklı ekmek gazlı içecek ve paketli ürünleri çıkardım hayatımdan gram gitmiyor o kadar da hareket ediyorum moralim bozulmaya başladı artık adet olmadan da gitmez diyorlar 😥
Pinkmoms Seren0604 bende 10 aylıktı oldum 11 de oldum Suan 12 aylık olmadım yine de çok korkuyorum 😔 normal demekki bi olup olmamak
Seren0604 Pinkmoms evet evet bu şekilde 4 5 kez düzensiz olurmuş sonrasında düzenli olur dedi kendi dr um
Pinkmoms Seren0604 bende test yaptım negatif çıktı ama sağlık ocağı yine de git doktora kist olabilir hormonla alakalı olabilir aslında olman lazımdı diyo kafam karıştı 🤦🏻♀️
Ask_ikra46 Kubrainci kırkım çıktı 53. Gün hemen oldum süreklide emziriyotum.emziren olmaz diyorlardı bünyeyle alakalı bence
Mamay günde oldum her ay da düzenli oluyorum. Emziriyorum. Ben de olunmuyor diye duyup sevinmiştim😅 kesinlikle bünye ile alakalı👍🏽