saudadeee_ tabi ki de yan etkiler var ateş olmasa bile huzursuzluk yapıyor bi kaç gün.. ben size calpol vs önermem bence hiç bir anne ilaca maruz bırakmamalı.. rahatlasın diyoruz ama ileride tepkimeleri daha çok zararlı.. calpol için astıma sebep olduğunu söylüyorlar.. en güzeli eğer emiyorsa emzirmek.. doğal antibiyotik olarak da emziriyorsanız kendiniz hap gibi sarımsak yutun ek gıda zamanınızdaysa kendisine verin yemeklerinde, yoğurduna vs. Tabi doktorunuza danışın ek gıda alıyorsanız.. reflü vs tetikleyebilir.. ben ek gıdaya geçtik geçeli verdim geçmeden önce de kendim sarımsak yuttum hep ve hiç bi aşıda ateş vs olmadı çok şükür 🤲