Kızlar bebeğim 7aylık bugün ilk dozu olduk. Sürekli bağırıyor ağlamıyor ateşi de yok. Normalde saat 9da yatar hiç uyanmaz 12 de uyandı bağırıyor ağlıyor ayağımda sallayarak uyuttum. Doktor pek bi yan etkisi olmaz dedi ama var mı böyle yan etkileri yaptıranlar?????